Wednesday, March 3, 2010

Kehilangan embah lanang

pada 1 mac 2010 embah lanang menghembuskan nafas yang terakhir di wad 4a hospital sungai buloh pada jam 10.20am...
aku sempat tgk mase nazak..1st time aku tgk n meremang je bulu roma.aku bayangkan jika masa aku dipanggil nanti..adakah baik seperti embah atau susah akibat banyaknya dosa yang tidak terampun...Masyaallah..Y Allah ampunilah hambamu ini..
jenazah embah dibawa ke tjg karang dan pada jam 4ptg embah dikuburkan di belakang masjid lama di sg gulang-gulang...tinggallah embah wedok sorang2..tapi maybe wak esah akan tinggal same coz umah dia p0n hampir siap...

arini aku bukak twitter..keberanian aku terbalas..
aku beranikan diri untuk balas komen qabil ambak..aku suh letak pic kat twitter...
then die letak..huhuuhuuuu...atleast ade respon.then after dat aku bukak facebook die..die tkr status dari single to in an open relation ship...maybe aku..or maybe orang lain..rasenyer orang lain...siapaelah aku ni nak kawan dgn qabil ambak...biar jelah..kite tgk respon selepas ini..aku balas balik komen die pasal makan duck..pasni kalo ade respon nampaknyer positivelaaa...
aku rase bersalah coz dia dulu try approach tapi aku sangat2la sombong...xtaula aku nih...sombong betol..mintak2 dapat berubahlaa cheah..

oye..aku benti kat boustead 31dis2009..then menganggur tapi keje jadi kerani kat skola cikmin..
sekrang ni kat asrama plak...wat perubahan if possible..insyaallah..moga2 pasni ade mase lagi nak penuhkan blog ni.chios arios

No comments:

Post a Comment